Matematický klokan 2006-2007 kategorie Junior jméno, příjmení, třída celkem Zuzaňáková Kateřina X.B 92 body Strnad Jakub Q.A 79 bodů Bozděchová Tereza 2.B 77 bodů Geryk Filip X.B 76 bodů Roubal Martin 2.B 73 body Kumrová Kateřina Q.A 70 bodů Tvrdý Read More …
Novinky
Matematický klokan 2005/2006 KO
Matematický klokan 2005-2006 kategorie Junior jméno, příjmení, třída celkem Kateřina Zuzaňáková QB 73 bodů Petr Hubený XB 57 bodů Zdeněk Muller 2.A 55 bodů Jakub Grmela XB 52 bodů Další účastníci s počtem bodů menším než 50: Andrea Němcová; 1.A, Read More …
Internetová matematická olympiáda 2009/2010
2. ročník IMO – 2009/2010
V úterý 24. listopadu 2009 od 9.00 do 11.00 hod. se zúčastnil náš tým studentů pod vedením Ivety Oslíkové z 8.OB dalšího ročníku Internetové matematické olympiády. V konkurenci 72 týmů z celé ČR se umístil na 29. místě.
Složení týmu: Iveta Oslíková, Bára Sřivánková, Kateřina Kutálková, Jan Kordiovský, Andrea Koutníková, Jan Smelík, Charlota Blunárová, David Pola, Iva Pospíšilová, Tomáš Fládr, Vojtěch Švarc, Igor Turčan
Internetová matematická olympiáda 2008/2009
1. ročník IMO – 2008/2009
V úterý 25. listopadu 2008 se na naší škole uskutečnila internetová matematická olympiáda. Náš tým pod vedením Tomáše Vrány z O.A se umístil na 16. místě ze 43 týmů z ČR.
Matematický klokan 2009/2010 PU
Školní kolo 2010
Ve čtvrtek 18. března 2010 se konala mezinárodní soutěž MATEMATICKÝ KLOKAN.
kategorie Benjamín
Soutěže se zúčastnilo 69 studentů s průměrným počtem bodů 58,8 bodů.
Poznávací zájezd do Paříže
Poznávací zájezd do Francie, Španělska, Švýcarska
Na Hromnice o palačinku více
S jednodenním zpožděním se v úterý 3.2. v hodinách francouzštiny slavily Hromnice. Ve Francii je zvykem na tento svátek péct palačinky, aby se štěstí drželo doma po celý rok. Ve třídách 2.A, 2.B, X.A a X.B proběhla soutěž o „nejlepší hromnickou palačinku“. Studenti se opravdu snažili a odbornou porotu ve složení Mgr. Ivana Voženílková, Mgr. Petra Nedomová a Mgr. Klára Skálová stálo hodně úsilí vybrat opravdu tu NEJ. Během obtížné práce porotců spolupracovali studenti francouzštiny se studenty španělštiny na testu o tradicích a porovnávali podobu obou jazyků.
Projekt Příběh bizona z Lascaux
Dějepisný projekt pro primy víceletého gymnázia
Tento projekt je strukturovaným dramatem, které je zaměřeno na prohloubení a lepší fixaci poznatků studentů primy víceletého gymnázia o starší době kamenné a vzniku, formách a účelu umění v této době.
Projekt Naše první republika
V kvartách víceletého gymnázia se probírá látka 20. století a jedním z hlavních tematických celků je první československá republika. Pro tento celek jsem našel v Katalogu forem a metod výuky velmi zajímavý a podle mě přínosný projekt. V souladu s Rámcovým vzdělávacím programem se snažím přenést těžiště výuky z předávání množství dat a informací na cílové kompetence studentů. Je tedy podle mě vhodnější, aby studenti informace vyhledávali sami a s výsledky své práce pak seznamovali své spolužáky.
Projekt Kniha středověku
celoroční projekt pro sekundy víceletého gymnázia