Novinky

Matematický klokan 2005/2006 KO

Matematický klokan 2005-2006 kategorie Junior jméno, příjmení, třída celkem Kateřina Zuzaňáková QB 73 bodů Petr Hubený XB 57 bodů Zdeněk Muller 2.A 55 bodů Jakub Grmela XB 52 bodů Další účastníci s počtem bodů menším než 50: Andrea Němcová; 1.A, Read More …

Nezařazené

Internetová matematická olympiáda 2009/2010

2. ročník IMO – 2009/2010

 V úterý 24. listopadu 2009 od 9.00 do 11.00 hod. se zúčastnil náš tým studentů pod vedením Ivety Oslíkové z 8.OB dalšího ročníku Internetové matematické olympiády. V konkurenci 72 týmů z celé ČR se umístil na 29. místě.  

Složení týmu:  Iveta Oslíková, Bára Sřivánková, Kateřina Kutálková, Jan Kordiovský, Andrea Koutníková, Jan Smelík, Charlota Blunárová, David Pola, Iva Pospíšilová, Tomáš Fládr, Vojtěch Švarc, Igor Turčan 

Nezařazené

Na Hromnice o palačinku více

S jednodenním zpožděním se v úterý 3.2. v hodinách francouzštiny slavily Hromnice. Ve Francii je zvykem na tento svátek péct palačinky, aby se štěstí drželo doma po celý rok. Ve třídách 2.A, 2.B, X.A a X.B proběhla soutěž o „nejlepší hromnickou palačinku“. Studenti se opravdu snažili a odbornou porotu ve složení Mgr. Ivana Voženílková, Mgr. Petra Nedomová a Mgr. Klára Skálová stálo hodně úsilí vybrat opravdu tu NEJ. Během obtížné práce porotců spolupracovali studenti francouzštiny se studenty španělštiny na testu o tradicích a porovnávali podobu obou jazyků.

Nezařazené

Projekt Příběh bizona z Lascaux

Dějepisný projekt pro primy víceletého gymnázia

Tento projekt je strukturovaným dramatem, které je zaměřeno na prohloubení a lepší fixaci poznatků studentů primy víceletého gymnázia o starší době kamenné a vzniku, formách a účelu umění v této době.

Nezařazené

Projekt Naše první republika

V kvartách víceletého gymnázia se probírá látka 20. století a jedním z hlavních tematických celků je první československá republika. Pro tento celek jsem našel v Katalogu forem a metod výuky velmi zajímavý a podle mě přínosný projekt. V souladu s Rámcovým vzdělávacím programem se snažím přenést těžiště výuky z předávání množství dat a informací na cílové kompetence studentů. Je tedy podle mě vhodnější, aby studenti informace vyhledávali sami a s výsledky své práce pak seznamovali své spolužáky.

Nezařazené