Každé podnikání začíná především dobrým nápadem. Přijít na dobrý podnikatelský nápad není vůbec jednoduché. Své o tom ví studenti 4. ročníku oboru obchodní akademie. Obchodní znalosti a dovednosti, formy propagace v českém, anglickém, německém a ruském jazyce si vyzkoušeli na 25. veletrhu fiktivních firem, který se uskutečnil v aule Gymnázia a Střední odborné školy zdravotnické a ekonomické ve Vyškově. Jejich úkolem bylo prozkoumat trh, najít „díru na trhu“ a svou podnikatelskou myšlenku prezentovat, charakterizovat své produkty nebo služby a uvést konkurenční výhody, důvody, proč na trhu uspěje právě jejich firma včetně strategie dosažení dlouhodobých i krátkodobých cílů.
V soutěži o nejlepší fiktivní firmu se na 1. – 2. místě umístily společně firmy RECYKRÁSKY, s. r. o. a Nojbovec, s. r. o. Fiktivní firma RECYKRÁSKY se zaměřila na udržitelný rozvoj a nabídla veřejnosti krásné šperky z plastů. Firma Nojbovec nabídla specializovaný minipivovar s pivem a s alkoholickými i nealkoholickými nápoji s hlavní myšlenkou obnovit tradice vyškovského pivovaru. Na 3. místě se umístila firma Futrák, s. r. o., která se zaměřila na cílovou skupinu preferující rychlou a přenosnou stravu. Nabídla operativní výrobu a prodej jídla a také dovoz pečiva do menších obcí.
Odborná porota v čele s ředitelem Okresní hospodářské komory ve Vyškově Jiřím Pinkasem ocenila přípravu studentů a celkově vyhodnotila veletrh fiktivních firem jako úspěšný projekt.
Příjemnou atmosféru navodila třída 4. AK, která vyzvala spolužáky z obchodní akademie ke společnému zpěvu známé písně skupiny Kryštof a Karla Gotta pod názvem Vánoční.